سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه درصد باسوادی در استان از میانگین کشوری بالاتر است، گفت: سهم استان از رتبه‌های زیر ١٠٠ کنکور ۲۲ نفر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فینال جام جهانی زنان با حضور 11 بازیکن بارسلونا برگزار خواهد شد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه مصوبات این کمیسیون درباره ارتقای نظام آموزشی در لایحه برنامه هفتم را تشریح کرد.
خجسته مهربا اشاره به اینکه برای جبران و غلبه بر ناترازی گاز ۵۰میلیارد دلارسرمایه‌گذاری برنامه‌ریزی شده است،گفت:ضرورت این موضوع آنجاست که ۹۹.۵درصد انرژی مورد نیازکشوراز نفت و گاز تأمین میشود.
بانک مرکزی روسیه اعلام کرد که از ابتدای ماه آگوست تا پایان ماه ژانویه سال آینده روزانه معادل ۲۳.۸ میلیون دلار یوآن چین به بازار ارز این کشور تزریق خواهد کرد.
ارومیه - وزیر آموزش و پرورش گفت: سهم آموزش و پرورش از بودجه کشور بسیار پایین است در حالیکه در کشورهای دیگر این سهم ۲ برابر است.
مدیرکل دفتر توسعه سرمایه‌گذاری اقتصاد تعاون بر ضرورت افزایش سهم بخش تعاون در صنعت بیمه کشور تأکید کرد و گفت: شرکت بیمه تعاون با اشتغال‌زایی بیش از یک‌هزار نفر در ۳۱ استان کشور فعال است.
بیمه ملت در مسیر رشد و توسعه خدمت‌رسانی به مردم با هدف گسترش شبکه فروش و کسب سهم بیشتر از بازار بیمه کشور، شعبه جدیدش در استان هرمزگان را افتتاح کرد.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: حدود ۳۶ درصد اشتغال خالص کشور در استان خراسان رضوی ایجاد شده است.
اصفهان- مدیرکل گمرکات استان اصفهان گفت: این استان با واریز ۲۸ هزار میلیارد ریال به خزانه، سهم ۲ درصدی از درآمد گمرکات ایران را به خود اختصاص داده است.
«مازیار آل‌داوود» مالک اقامتگاه بوم‌گردی آتشونی در روستای تاریخی گرمه شهرستان خور و بیابانک استان اصفهان به عنوان چهره ملی در بخش تنوع فرهنگی ایران معرفی شد.
اهواز - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: فقط ۱۴۱ هزار نفر و معادل ۱۰ درصد در صنایع راهبردی استان مشغول به کار هستند که بسیار پایین است.
اردبیل- استاندار اردبیل گفت: درصدد افزایش سهم استان از مناسبات اقتصادی و ارتباط میان شهرداری اردبیل با شهرداری‌های تاجیکستان هستیم.
دزفول- استاندار خوزستان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از طریق دولت و مجلس، سهم دولت از درآمد صنایع نیشکر به استان خوزستان تعلق گرفت.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط رهبرمعظم انقلاب اسلامی با عنوان "مهار تورم و رشد تولید"گفت: مسکن بیشترین سهم را درمهارتورم بخصوص درکلانشهرها فراهم می کند.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: افزایش سهم بازار داخلی مرغ لاین آرین سبب کاهش وابستگی صنعت مرغ به خارج از کشور می‌شود.
استفان دوجاریک سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد از طرح چین برای حل و فصل بحران اوکراین به عنوان «یک سهم آفرینی مهم» یاد کرد.
استاندار تهران سهمیه نهضت ملی مسکن این استان را ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار واحد عنوان کرد.
استاد ژئوپلیتیک دانشگاه در تحلیل خود از تاکید وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با همتای ترکیه‌ای خود بر ضرورت ارتقای همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های مرتبط با منابع آبی و حقابه ایران از ارس اظهار کرد : «کاری که وزیر خارجه انجام داده، اقدام خوبی است که از طریق دیپلماسی حق و حقوق ایران دنبال شود و اجازه ندهند بحث سهم ۳۰ درصدی که مطرح شده کم شود.»
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با بیان این‌که قطعه‌سازان اراکی سهم ۱۱ درصدی در تامین شرکت‌های خودروساز دارند، اظهار کرد: سازندگان این استان، در زمینه افزایش کمی و کیفی تولیدات ایران خودرو مشارکت فعالی داشته‌اند.
رضا مهاجری پس از شکست برابر فولاد، انتقادات تندی را نسبت به مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان مطرح کرد.
اهواز- طبق اعلام اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، شاخص کیفی هوای ماهشهر و اهواز به ترتیب به عنوان اولین شهر آلوده و نخستین کلان‌شهر آلوده ایران گزارش شده است.
سمنان- معاون قضایی دادگستری استان سمنان گفت: ۴۲ درصد از پرونده‌های قضایی وارده در استان سهم شورای حل اختلاف بوده که ۳۸ درصد آن‌ها به سازش انجامیده است.
مدیرعامل بانک صادرات ایران در دیدار با فعالان اقتصادی استان همدان گفت: ظرفیت‌های کشاورزی، صنعتی، جاذبه‌های گردشگری و واقع شدن در مسیر ترانزیتی غرب کشور، قابلیت‌های فراوانی برای افزایش سهم استان همدان از تولید ناخالص ایجاد کرده و بانک صادرات ایران با استفاده از طرح‌ها و محصولات نوین و توانمندی‌های بالقوه خود، از برنامه‌های توسعه‌ای واحدهای تولیدی و اقتصادی این استان بیش از پیش حمایت خواهد کرد.
اهر- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی از سهم ۹ میلیارد تومانی بخش کشاورزی اهر از مصوبات سفر رئیس جمهور به آذربایجان‌شرقی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ